2015. szeptember 13., vasárnap

Második díj!

Megkaptam a  második díjat a blogomra Biustól. Nagyon szépen köszönöm neked!♥

http://orokkecsakveled.blogspot.hu/


Teendők:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Válaszolj 12 kérdésre!
5. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől a díjat kaptad! Ez lehet véleményezés, kritika, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
6. Cseréljetek linket!
7. Küldd tovább 12 embernek a díjat!
8. Tedd ki a "plecsnit" jól látható helyre úgy, hogy az én blogomra mutasson!


Bius blogjáról: 
1. Cande és a barátai turnéra mennek.
2. Candenak honvágya van
3. A buszon megismerkedik Ruggéval
4. Cande beverte a fejét a busz lépcsőjébe
5. Alba és Cande egy szobába kerültek a hotelben
6. Rugge elvitte motorozni
7. Ruggero énekelt Candenak
8. Lodo összeveszett Candelariaval
9. Végül kibékültek
10. Cande nagyon várja, hogy Madridba érjenek
11. Rugge segített a lánynak kiszabadítani a bőröndjét a liftből 
12. Cande és Lodo elaludtak a buszon Madrid felé

Az én blogomról:
1. 2014. július 10-én kezdtem el (igen, tudom, lassú vagyok)
2. A főszereplő neve azért egyezik az én nevemmel, mert keresgéltem neveket, de nagyon egyik sem tetszett, így a - barátaimnak köszönhetően - a saját nevemről kapta a főhősnő a nevét.
3. Körülbelül 40 részesre tervezem a blogot.
4. Azért lett Vivian karaktere Selena által megformázva, mert Selena a példaképem, és egyszerűen imádom őt!
5. A történet cselekményei a hétköznapi élet és az én agyam szüleménye. 
6. Vivian egy viszonylag visszahúzódó, szégyenlős  típus, aki csak az ismert emberekkel tud kikapcsolódni. 
7. A Luke-kal való kapcsolata nem lesz teljesen zökkenőmentes.
8. Vivian legjobb barátnője Dorothy, költözésük óta jóban vannak. 
9. Calumnak a közeljövőben szorosabb kapcsolata lesz egy ismerősével.
10. Ashtonnak viszont nem alakulnak jól a dolgai Ellie-vel
11. Luke visszahúzódónak látszik, de ez nem így van. Állandóan éhes, romantikus és szeretni való.
12. Michael hamar felkapja a vizet, megsértődik, és olyankor akár egy hisztis p*csa. Ez megnehezíti a Dorothyval való kapcsolatát. 

Kérdések: 

1. Szerinted Cande és Rugge boldogok lesznek együtt?
Remélem. 

2. Candenak sikerül elfelejteni Facundót? 
Szerintem valamennyire mindig fog rá emlékezni. 

3.Vajon kivel csalja meg Cande Ruggerot? 
Nincs ötletem :P 

4. Hol történt meg Ruggelaria első csókja?
Az Eiffel torony előtt. 

5. Kivel veszett össze Cande?
Lodoval. 

6. Tetszik a blog? 
Tetszik<3

7. Szerinted hogyan fognak összejönni Ruggeroék? 
Nem tudom. 

8. Véleményed szerint aranyos volt, hogy Ruggero egy dalt énekelt Candenak? 
Nagyon!

9. Szerinted jogos volt, hogy Cande kiakadt Lodon? 
Megértem, hogy ideges volt, sok érzés kavargott benne, de azért szerintem kicsit túlreagálta. 

10. Aranyos volt, hogy Rugge betakargatta Candet, mikor fázott a buszon? 
Igen^^

11. Ha neked is lenne egy ilyen lehetőséged, hogy körbeutazd a világot a barátaiddal, elfogadnád? 
Mindenképpen! 

12. Milyennek képzelted el Cande stílusát? 
Hmm, olyan egyszerű, de nagyszerű félének. 

+1 Szerinted miért volt Cande bunkó Facuval? 
Mert régebben megbántotta, és ez neki még fájt. Ahogy az is, hogy még szereti, és rossz mással együtt látnia, még ha az a legjobb barátnője is. 

Az én kérdéseim: 
1. Miért kezdted el írni a blogot?
2. Milyen időközönként teszed fel a részeket? 
3. Akadályoz az írásban az iskolába járás?
4. Van még blogod ezen kívül?
5. Szeretsz olvasni? Ha igen, milyen kategóriában?
6. Jó írónak gondolod magad? 
7. Tudnak a barátaid a blogodról? Mit gondolnak róla?
8. Mit szólnál hozzá, ha felkeresnének azzal, hogy ki szeretnék adni a blogod könyv változatban?
9. Ha lehetne három kívánságod, mi lenne az?
10. Mit gondolsz az én blogomról? 
11. Szerinted Ashton nagyon háttérbe van szorítva a történetben?
12. Kinek a karaktere fogott meg a legjobban? 

Akiknek küldeném♥: 
(Ne haragudjatok, többet nem tudok, ugyanis én inkább Wattpad-en olvasok, nem blogspoton, és nem tudom, hogy ott érvényes-e ez a díj :( )
És még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése